برسی کینکت چینی و ایکس باکس چینی

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دمو و ترنر و نقد و ترول ها---نظر بدید و بگید چه چیزی میخواین واستون بزاریم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Hero Games
19:11
جمعه 13 ارديبهشت 1392
نام ایکس باکس چینی ها: ebox
 
بر طبق گزارشی که از روزنامه ی China Daily به دستمان رسیده است، سازنده ی کامپیوتر های خانگی شرکت Lenovo ، کنسول خانگی ساخت خود را در ماه نوامبر عرضه میکند. این کنسول که نامش Ebox می باشد، بدون نیاز به کنترلر بوده و از کنترلر حرکتی شبیه به محصول جدید ماکرو سافت یعنی کینکت، بهره میبرد. رئیس شرکت Beijing eedoo که زیر مجموعه ی Lenovo می باشد و وظیفه ی ساخت آن را بر عهده دارد در رابطه با این کنسول به این روزنامه گفته است : 

" بعد از ماکروسافت ما دومین کمپانی جهان هستیم که یک کنسول بازی بدون نیاز کنترلر را عرضه میکنیم. " محصول ما برای سرگرمی خانواده ها ساخته شده است، شاید Ebox گرافیک عالی در و یا خشونت شدیدی در بازی هایش نداشته باشد، اما ما می توانیم اعضای خانواده را از بی تحرکی براهانیم و به آنها کمی فعالیت دهیم ."
انتظار میرود این کنسول قیمتی بالاتر از Wii و البته پایین تر از Xbox 360 داشته باشد. 
تقریبا 30 بازی رایگان بهمراه این کنسول بسته بندی میشود و 16 سازنده بازی های ویدیوی بدون نام قرار داد برای ساخت بازی برای Ebox امضا کرده اند.

در ضمن همانطور که می دانید فروش Xbox 360 در کشور چین ممنوع میباشد و ماکروسافت هم صحبت هایی با دولتی های این کشور برای اینکه این کنسول بتواند در این کشور فروخته شود نیز داشته است. همچنین عرضه Ebox در خارج از چین هنوز نامشخص است.
 
چند تصویر از آن
China Is Set To Launch Gaming Console -- Will Set You Back $600Imagechinese console The Console China Never HadCT510 china console The Console China Never HadEedo chinas console The Console China Never Had6538562263 a1f82ca681 The Console China Never Had


تعداد بازدید از این مطلب: 815
موضوعات مرتبط: نقد کنسول ها , ,
بازدید : 815

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نظرتان درباره وب ما چه بود

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود