بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دمو و ترنر و نقد و ترول ها---نظر بدید و بگید چه چیزی میخواین واستون بزاریم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Hero Games
19:43
پنج شنبه 22 فروردين 1392

ترسی که HD می شود!ارسـال شده توسط HERO GAMES درديروز

شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های 1 تا 3 این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای 3DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های 4 و 5 رخ می دهند.

بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

گرافیک HD، این بازی را بسیار زیبا کرده و در نوع خودش جالب توجه به نظر می رسد. مدل شخصیت ها از نو طراحی شده اند و چندظلعی های (Polygon) بیشتری در آن ها به کار رفته اند. البته این موضوع در میان پرده های بازی دیده نمی شود و ضعف طراحی در این قسمت ها به خوبی دیده می شود. بافت های بازی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. فضای داخلی کشتی SS Queen Zenobia خوب طراحی شده و دارای جزئیات قابل قبولی است. در Revelations گیم پلی واقعاً عالی است و می توان آن را با هر دو آنالوگ بازی کرد. در حالیکه قسمت کمی از بازی به نمایش درآمد، همه جذب فضاسازی های آن شدند، چون تجربه ای بسیار بهتر از نسخه 3DS به همراه داشت.

برای این نسخه یک بخش جدید به نام Raid Mode نیز طراحی شده که به نوعی قسمتی جدید برای Mercenaries به حساب می آید و بازیکنان می توانند آن را به صورت تک نفره و یا Co-op آنلاین بازی کنند. در این بخش بازیکنان در موج های مختلف با دشمنان روبرو می شوند و در فواصل بین هر نوبت باید سلاح های خود را تقویت کنند. شخصیت های خوبی برای این قسمت طراحی شده اند که در بین آن ها هانک (Hunk) نیز دیده می شود. به نظر می رسد که دوستداران نسخه های کلاسیک از این بازی راضی خواهند بود. شاید بتوان Revelations را یکی از نسخه های موفق RE در این چند سال نامید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 775
موضوعات مرتبط: نقد بازی , عکس بازی ها , ,
بازدید : 775
Hero Games
19:37
پنج شنبه 22 فروردين 1392

گروهی از هکرهای روسی در آخرین اقدام خود دست به هک کردن بخش امنیتی سرویس uPlay یوبی‌سافت زده‌اند و این امکان را دارند که به تمام دارایی‌های یوبی‌سافت در سرورهای این سرویس دستبرد بزنند. این هکرها همچنین امکان دانلود بازی‌ تازه معرفی شده فارکرای ۳: اژدهای خون‌خوار (که هنوز عرضه رسمی نشده است) را برای دیگران فراهم کرده‌اند. البته یوبی‌سافت بعد از درز کردن این خبر این مسئله را تکذیب کرد و گفت که هیچ کس نتوانسته بازی را دانلود کند چرا که آن‌ها با اطلاع از موضوع امکان دانلود از یو‌پلی را برای کاربران مسدود کرده اند.

تعداد بازدید از این مطلب: 843
موضوعات مرتبط: نقد کنسول ها , ,
بازدید : 843
Hero Games
18:26
پنج شنبه 22 فروردين 1392

کم کم نقد و بررسی و نمرات کنسول کوچک Ouya هم شروع به منتشر شدن کرده اند ! اخبار منتشر شده نشان از چندین نقص و مشکل در این کنسول را میدهد .

ouya

 به ادامه مطلب برید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 776
موضوعات مرتبط: نقد کنسول ها , ,
Hero Games
18:20
پنج شنبه 22 فروردين 1392

 اکنون نیز آمریکا با بازی هایی همچون Battlefield 3 قصد دارد تا ناکامی های گذشته خودش را در حمله به تهران، به شکلی مجازی بپوشاند و سیاست های اشتباه خود را در سطح جهان، صحیح نشان دهد. در این ویدئو کوتاه از بازی بتلفیلد ۳، شاهد حمله نیروهای نظامی آمریکا به مرکز شهر تهران خواهید بود. به امید اینکه بازی سازان داخلی ما، بتوانند در آینده، با ساخت بازی هایی بهتر، جواب دندان شکنی به چنین بازی هایی بدهند!
 

 
حمله نیروهای آمریکایی به شهر تهران در بازی بتلفیلد ۳

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1035
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
بازدید : 1035
Hero Games
20:31
چهار شنبه 21 فروردين 1392

 

 
دانلوددرادامه صفحه
 

 

 

 

اگرنصویربالا بارگزاری نشدازلین زیراستفاده کنید
تعداد بازدید از این مطلب: 679
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
بازدید : 679
Hero Games
20:29
چهار شنبه 21 فروردين 1392
  ((( توصیه من به طرفداران+ لیان+:طرفداران لیان بهتره اینو نبینن اگرهم دیدن آخرشو هیچ وقت نبینن)))

(((دانلوددرادامه مطلب)))



اگرتصویربالابارگزاری نشدازلینک زیر استفاده کنید

(((دریافت فایل)))




کپی فقط وفقط باذکرمنبع ودرج لینک
 
تعداد بازدید از این مطلب: 673
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
بازدید : 673
Hero Games
20:24
چهار شنبه 21 فروردين 1392

سلام دوستان تو این پست راجع به سبك های بازی كامپیوتری می‌تونید اطلاعات كسب كنید

Action: این سبک محیطی برای گیمر به وجود می آورد که مستلزم کنش و واکنش سریع، جهت گذر از موانع همچون وقت، دشمن، تله، چاله، و... میباشد. ساده ترین و پایه ای ترین سبک در بازیهای کامپیوتری، اکشن میباشد.

بقیه در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 945
موضوعات مرتبط: نقد بازی , نقد کنسول ها , ,
Hero Games
20:20
چهار شنبه 21 فروردين 1392

شروع بازی به صورتی است که Chris Redfield در حال رفتن به آفریقاست و وقتی که به مقصد میرسد با همکار جدیدش یعنی Sheva Alomar ملاقات می کند.بعد از مدت کوتاهی به یاد سنگ قبر Jill می افتد ولی او یقین دارد که Jill زنده است.کریس و شیوا با صحنه ی عجیبی رو به رو میشوند . در هنگام راه رفتن در بین مردم شهر وقتی که کمی آنطرفتر رفتند و برگشتند ملاحظه کردند که هیچ یک از کسانی که در اینجا بودند حضور ندارد ! چه اتفاقی افتاده بود ؟ مردم به یک باره کجا رفتند ؟

بقیه در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 795
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
Hero Games
20:12
چهار شنبه 21 فروردين 1392
 
بچه ها این عکسو بازحمت پیدا کردم که فقط یه سوال ازتون بپرسم!
آیا شخصیت هایی که درفیلم رزیدنت اویل استفاده می شن شبیه کاراکترای اصلیشونن یا نه؟
ولی انصافا قیافه اون یارو ذره ای به کریس نمی خوره.فقط قیافه ی ایدا یه کم شبیه هس.(به هرحال این نظر منه.)


 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 845
موضوعات مرتبط: عکس بازی ها , ,
Hero Games
20:9
چهار شنبه 21 فروردين 1392

دوستان گل سلام

خوندن این مقاله رو از دست ندید.من تو این مقاله میخوام یه سری چیز هائی که اکثر شما با اون ها موافقید رو گذاشتم.نظر هم یادتون نره.اگه چیز جالبی به ذهنتون رسید بگید تا همین الان اضافه اش کنم.فعلا 10 تا نوشتم اما اگه بخوام قسمت سوم هم بذارم بحث رو باید یکم گسترده تر کنم.


بقیه در ادامه مطلب


 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 9284

تعداد صفحات : 10


نظرتان درباره وب ما چه بود

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود