بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دمو و ترنر و نقد و ترول ها---نظر بدید و بگید چه چیزی میخواین واستون بزاریم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Hero Games
21:25
شنبه 24 فروردين 1392

Brutal Legend

حتما برایتان اتفاق افتاده زمانی که غرق در گوش کردن به موسیقی می شوید و ناخود آگاه گردن ، دست و پا هایتان را همراه با ریتم آهنگ تکان می دهید و هر چه ریتم چند ضرب های آهنگ سریع تر نواخته شود ، سرعت عکس العمل شما هم افزایش پیدا می کند . این افزایش ممکن است تا جایی ادامه پیدا کند که باعث حمله مادران عزیز با قابلمه شود ولی نه تا وقتی که به دنبال سبک های متفاوتی باشید !

 

این سبک متفاوت که از سال ۱۹۷۰ زیر مجموعه سبک راک قرار گرفت ، متال نام دارد و در چند سال اخیر در ایران هم طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده است . به طور کلی اگر متال را در دایره ی چند ضلعی توصیف قرار دهیم با تابه ای روبه رو می شویم که درون آن را از ذرت ( شنوندگان ) به همراه نمک و فلفل بیش از اندازه لازم انباشته کرده ایم و بر روی شعله ای ( آهنگ متال ) قرار داده ایم که گوسفد را با آن سرخ می کنند . در نتیجه بعد از ۵ ثانیه تمام ذرت ها همانند کپسولی های چهارشنبه سوری می ترکند و سر و صدایی بلند تولید می کنند و در همین لحظه فرود قابلمه ها بر فرودگاه قوسی شکل سر پدید می آید . حال برای جلوگیری از این فرودها چه باید کرد ؟!

شرکت بازیسازی Double Fine در سال ۲۰۰۹ با ساخت بازی توانست ، فرمول جلوگیری از این آسیب ها را به دست آورد ، بازی به اسم Brutal Legend .

نام: Brütal Legend

سازنده: Double Fine

ناشر: Electronic Arts
(Double Fine (PC

سبک: Action-adventure, Real-time strategy

پلتفرم: PlayStation 3, Xbox 360,Microsoft Windows

BrutalLegendCover وقتی وحشیانه ظهور می کند | نقد و بررسی بازی Brutal Legend

 

تعداد بازدید از این مطلب: 867
Hero Games
21:5
شنبه 24 فروردين 1392

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت چهارم به پست اضافه شد|

 

 

ANGRY BIRDS TOONS

 
  www.herogames.loxblog.com

  

قسمت ۱: Direct Link

 قسمت ۲: Direct Link

قسمت ۳: Embedupload Direct Link

قسمت ۴: Embedupload Direct Link

 

تعداد بازدید از این مطلب: 663
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
بازدید : 663
Hero Games
20:18
شنبه 24 فروردين 1392

نام بازی : ANNO 2070
سبک: Strategy/Real-Time/Sci-Fi 
سازنده: Related Designs 
ناشر: Ubisoft 
پلتفرم: pc
جالب اینجاست که بدونید این بازی یکی از بازی های استراتژیک است ولی گرا فیگ بازی حتی به واچ داگز هم میرسد
پس این بازی گرافیگی بالا در بازی های استراتژیک دارد پس بازی معروفی است و ممکن است سری در بازی های استراتژیک در بیاورد
بازی در دنیای تکنولوژی پیشرفته هست و همانطور هم که گفتم گرافیگ بسیار عالی و گیم پلی فوق العده دارد.
پس بیان جم و جورش کنیم این بازی گرافیگ بسیار زیادی دارد ( تاکید دارما ) و گیم پلی فوق العاده و کاملا استراتژیک که بر خلاف بازی های دیگه آدم خود را میسازید یعنی چهره=قیافه و دماقو هرجاشو خودتون میسازین!!!!!!!!!!
                                                 
        موفق باشین        موفق باشین
                                         
این نوشته فقط برای وبلاگ herogames.loxblog.com است وهرگونه کپی از آن پیگرد میگرد دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2005
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
بازدید : 2005
Hero Games
20:8
شنبه 24 فروردين 1392

همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود. یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می گرفتند.

بخش داستانی ایدا از صحنه های اکشن کمتری نسبت به RE4 و RE5 برخوردار است و همچنین معماهای بیشتری را پیش روی شما قرار می دهد که برخی از آن ها با توجه به قوانین فیزیک حل می شوند. موضوع جالب دیگری که در شخصیت ایدا با آن مواجه می شوید، این است که او نیز با اکثر قهرمان های این روزهای بازی ها مانند لارا کرافت (Lara Croft)، پرافت (Prophet) و کانر (Connor) یک تیر و کمان در اختیار دارد و به وسیله آن تیرهای آتشین پرتاب می کند.

این تیر و کمان برای از بین بردن چند زامبی به صورت همزمان بسیار کاربرد خواهد داشت و حتی در حل کردن بسیاری از معماهای بازی نیز به کمک شما خواهد آمد. زمانی که کنترل ایدا را به دست می گیرید، مشاهده می کنید که میزان مهمات در این قسمت بسیار کم است و حتی زمان بیشتری را هم باید برای تعویض خشاب صرف کنید. بر خلاف ۳ داستان اصلی بازی که شخصیت های این عنوان یک همراه در کنار خود دارند، قسمت مربوط به ایدا را تک نفره تجربه خواهید کرد. البته این موضوع به این معنا نیست که در این قسمت ها کاملاً تنها هستید، بیشتر زمان ها این بخش را با لیان و هلنا خواهید بود که هوش مصنوعی بازی کنترل آن ها را به دست گرفته است.

این موضوع تنها به این معنا است که این بخش را نمی توانید با فرد دیگری بازی کنید. در بخش داستانی مربوط به ایدا، اطلاعات بیشتری درباره هلنا و خواهر او دبرا (Debra) بدست می آورید. در این دمو مشاهده می کنید که دکتر درک سیمونز (Derek C. Simmons) آزمایش های زیادی را روی دبرا انجام داده است. هلنا سعی می کند تا خواهرش که اکنون یک انسان نیمه زامبی است را آرام کند، اما ایدا، دبرا را با تیر و کمانش می کشد. در بخش ویژه ایدا، با Bossهای مختلفی روبرو می شوید که برای از بین بردن آن ها نیاز به مهمات ندارید و لیان و هلنا در این کار به شما کمک زیادی خواهند کرد. با معرفی بخش داستانی مربوط به ایدا، مشخص شد که RE6 سه برابر بزرگتر از عنوان قبلی است و ترس، معماها و زمان بازی کردن بیشتری را در خودش قرار داده است. همچنین اطلاعات زیادی در این نسخه قرار داده شده که ارزش این بازی را زیاد کرده اند. در کنار این قسمت ها باید به بخش چندنفره نیز اشاره کرد که بزرگتر از نسخه قبلی شده و المان های جدیدی در آن به کار رفته اند.

تعداد بازدید از این مطلب: 685
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
بازدید : 685
Hero Games
16:56
شنبه 24 فروردين 1392
 
 

 


 

تعداد بازدید از این مطلب: 820
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
بازدید : 820
Hero Games
16:53
شنبه 24 فروردين 1392

در این ساعت از اکسین گیم تم جدید و واقعا زیبای Assassin’s Creed III را برای شما بازدید کنندگان گرامی آماده کرده ایم که شامل تصاویری بسیار زیبا و با کیفیت از بازی معروف Assassin’s Creed III می باشد. این تم مخصوص ویندوز ۷ و ۸ می باشد و شما کافیست آن را دانلود کنید و با یک کلیک آن را به عنوان تم پیش فرض کامپیوترتان قرار دهید و از داشتن تمی زیبا لذت ببرید .

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 

حجم : ۳ مگابایت

تعداد بازدید از این مطلب: 713
موضوعات مرتبط: سخنرانی ها , عکس بازی ها , , ,
بازدید : 713
Hero Games
16:30
شنبه 24 فروردين 1392

 

Devil May Cry یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین بازی ها می باشد که تم آن را امروز برای ویندوز ۷ مایکروسافت قرار داده ایم.

داستان بازی از این قرار است که هزاران سال پس از شورش اسپاردا برای نجات نسل بشر ، یک سازمان مذهبی اسپاردا را پرستش کردند و تصمیم گرفتند تا زمین را از شر اهریمنان و موجودات شیطانی باقی مانده از سرزمین تاریکی پاک کنند . آنها در کلیسایی در شهر فورتونا زندگی می کردند و این سازمان از نخبه ترین شوالیه های پاکدامن ساخته شده بود . یک روز یک شوالیه جوانبه نام نرو گواهی هایی مبنی بر قتل عام های فجیعی که توسط سلحشوری جوان انجام شده بودند را آشکار کرد. این سلحشور جوان کسی نبود جز دانته ، پسر اسپاردای قهرمان !

حالا نرو مامور شده بود که دانته را نابود سازد تا به فکر کسب قدرت و باز کردن دوباره دروازه تاریکی نیفتد و … .

تم فوق شامل ۱۷ عکس با گرافیک HD می باشد و صفحه ی لوگین ویندوز شما را با تصاویری از این بازی اختصاصی می کند.

اگر شما از طرفداران بازی Devil May Cry هستید این تم جذاب را از دست ندهید .

برای مشاهده ی تصاویری از این تم و دالنود آن از وب سایت اکسین گیم به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

حجم : ۷ مگابایت

اگر به مشکلی بر خوردید بگید

 

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1065
موضوعات مرتبط: سخنرانی ها , عکس بازی ها , , ,
بازدید : 1065
Hero Games
16:24
شنبه 24 فروردين 1392

درود دوستان . همون طور که انتظار میرفت بالاخره تریلری از بازی Battlefield 4 در کنفرانس GDC 2013 که از ۲۵ تا ۲۹ مارس در شهر سانفرانسیسکو برگزار میشه , به نمایش دراومد . در این پست  تریلر ۱۷ دقیقه ای از گیم پلی بازی Battlefield 4 رو برای شما در ۳ کیفیت آماده کردم که میتونید از ۲ سرور محتلف دانلود کنید . در این تریلر ظاهرا به شهر باکو حمله میکنید ! گرافیک بازی پیشرفت داشته ولی گیم پلی خیلی شبیه به Battlefield 3 هست . برای دانلود تریلر بازی Battlefied 4 به ادامه مطلب مراجعه کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 1951
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
Hero Games
1:48
جمعه 23 فروردين 1392

دموی جدید از بازی watch dogs براتون آماده کردم

 

لینک رست شد دانلود کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 702
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
بازدید : 702
Hero Games
20:11
پنج شنبه 22 فروردين 1392

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یک شرکت تولیدکننده اسباب‌بازی‌های مدرن، نوعی وسیله پرنده طراحی کرده است که با دستورالعمل‌های الکتریکی مغزی هدایت می‌شود.

این هلیکوپتر هیچ وسیله کنترلی ندارد و کسی که می‌خواهد آن را به پرواز در بیاورد، در هوا حرکت دهد و به زمین بنشاند، فقط کافی است به این کارها «فکر کند».
 

 

 

ادامه مطلب برید

تعداد بازدید از این مطلب: 701
موضوعات مرتبط: سخنرانی ها , ,

تعداد صفحات : 10


نظرتان درباره وب ما چه بود

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود