بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دمو و ترنر و نقد و ترول ها---نظر بدید و بگید چه چیزی میخواین واستون بزاریم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Hero Games
14:47
یک شنبه 15 ارديبهشت 1392

باز هم شاهکار و سورپرایزی دیگر از گیم لافت در سال 2013....

نسخه ی چهام از سری بازی های شکارچی سیاه چاله ها یک بازی RPG بسیار زیبا و شبیه به Diablo III میباشد

در این بازی باید با هیولا های بزرگ و کوچک مبارزه کنید و مبارزات هیجانی و محیط های بسیار زیبا و گسترده ای هم پیش روی شماست و البته دریایی از سلاح ها و زره ها که با بدست اوردن پول میتوانید انها را بخرید...

همچنین داستان فوق العاده ای که گیم لافت قول انرا داده است......

هنوز تاریخ عرضه ای برای این بازی در نظر گرفته نشده است

با خبر های جدید بازی های دیگر با ما باشید

Hero Games

 

Dungeon Hunter 4

تعداد بازدید از این مطلب: 419
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
بازدید : 419
Hero Games
14:39
یک شنبه 15 ارديبهشت 1392

سلام براتون نقد آوردم اونم با نقد -------------------------------------------------------

http://taksdl.vastblog.com/show_pics_any.php/?pic=taksdl_Upload_11362241297.jpg

assassins creed iv قرار است در تاریخ ۷ آبان ۱۳۹۲  برای تمامی پلتفرم ها منتشر شود و به نظر می رسد دارای تغییرات بسیاری نسبت به نسخه های قبلی می باشد.

برای دانلود این تریلر به ادامه مطلب بروید

چند هفته قبل مدیر عامل شرکت یوبی سافت، آقای Yves Guillemot خبر Assassin’s Creed بعدی را تایید کرد و این را اضافه کرد که عنوان بعدی این سری با شخصیت جدید، دوره جدید در حال ساخت است .

چند روز پیش، یک پوستر تبلیغاتی توسط یک منبع ناشناخته در فضای اینترنت منتشر شد که در آن فردی که توسط دزدان دریایی محاصره  شده بود به چشم می خورد و تا به امروز برای طرفداران روشن نشده بود که این فرد،  شخصیت اصلی بازی است یا خیر ؟ بالاخره امروز به طور رسمی مشخص شد که این فرد شخصیت اصلی بازی می باشد .

در قسمت پایین این پوستر نام Assassin’s Creed IV: Black Flag ذکر شده بود که به صورت رسمی تایید شد. بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag قرار است که در پنجم مارس ساعت ۵ بعد از ظهر به طور رسمی معرفی شود.

همانطور که در قبل اشاره کردیم، شخصیت بازی یک دزد دریایی جوان است که به احتمال خیلی زیاد با شخصیت قبلی بازی یعنی Haythem Kenway و پدرش رابطه نزدیکی دارد و احتمال می رود که نام این شخصیت Edward Kenway باشد.

به گفته سازندگان، ما در این بازی به عنوان یک دزد دریایی طعم زندگی را در جزایر خواهیم چشید و همچنین سازندگان این را اضافه کردند که بازی در ۲۹ اکتبر سال جاری برای پلتفرم های PC , X-Box 360 , PS3 , PS4 , Will U عرضه خواهد شد.

تهیه کننده بازی در مصاحبه با VG247 گفته است که : ” ما تاکید می کنیم که یوبی سافت تمامی اطلاعات مربوط به Assassin’s Creed IV: Black Flag را در پنجم مارس در ساعت ۵ بعد از ظهر به طور کامل منتشر خواهیم کرد.

وی همچنین طرح کاور بازی را برای این منبع ارسال کرده است. کاور ها نشان می دهد که بازی، برای کنسول Will U عرضه خواهد شد و برای کنسول PS3 شامل ۶۰ دقیقه اضافه د رزمان  بازی خواهد بود.

کمپانی یوبی سافت پس از آنکه در طی برگزاری همایش ها از جدیدترین عنوان خود رونمایی کرد,بسیاری از هواداران این سری ملهتب بودند که آیا این شرکت بزرگ نمیخواهد به این سری بازی ها یک “استراحت کوتاه مدت بدهد تا یک نفس تازه ای بکشد؟!” که آنان پس از مدت اندکی جواب خود را از سوی این شرکت دریافت کردند و در جواب آنان به صراحت ذکر شده است: “خیر“.متاسفانه و یا خوشبختانه شرکت یوبی سافت به کار خود مبنی بر رونمایی از یک عنوان جدید از “فرقه ی اساسین” تا به این لحظه ادامه داد که در این نسخه ی جدید,روایت داستان در قیاس با سایر نسخه های پیشین بسیار متفاوت تر از همیشه بوده است زیرا شخصیت اصلی بازی به ظاهر یک دزد دریایی جوان می باشد که البته در این بین, داستان بازی ”فرقه ی اساسین ۴:پرچم سیاه” با شخصیت نسخه ی پیشین یعنی:کانر کنوی یک ارتباطی دارد,که به نظر می رسد در این روابطات یک رازهایی نهفته است که شرکت یوبی سافت با ساخت این عنوان قصد دارد به همه ی ابهامات جواب قاطع بدهد.

شمشیر زنی,خیزش از روی درخت و ساختمان های بلند شهر,قتل عام مردم و از همه مهم تر به قتل رساندن اشخاص مورد نظر یکی از چند صد ویژگی های فوق العاده ی سری بازی های “فرقه ی اساسین” بوده و خواهد بود اما در نسخه ی جدید این عنوان,علاوه بر دارا بودن این نکات ذکر شده نبردهای تن به تن دریایی بدون شک در جذب مخاطب میتواند موثر و تاثیر گذار خود را نشان بدهد.به هر حال کمپانی یوبی سافت کار خودش را به بهترین نحو ممکن در این نسل کنسول های خانگی انجام و سپری کرده است که این شرکت مطرح, همانند سایر شرکت ها و کمپانی های بزرگ بازی سازی در حال یک کوچ بزرگ از نسل فعلی به نسل بعدی می باشند که واقعا جا دارد از همینجا بابت تمامی عناوین ساخته شده ی این شرکت یک تشکر خشک خالی کرد.

بازی  Assassin’s Creed IV: Black Flag ظاهرا در تاریخ ۲۹ اکتبر علاوه بر کنسول های نسل بعد,برای پلتفرم های PC,PS3,X360,Wii U عرضه می گردد که به نظر می رسد این نسخه ی جدید را نیز که به عقیده ی بنده نمیتواند خاطران نسخه های پیشین را که با “الطائر,اتزیو و حتی کانر” داشتیم را برآورده کند,شرکت “یوبی سافت مونترال” قادر به ساخت آن خواهد بود.

شما در ادامه میتوانید این اسکرین شات ها,که یک مقداری شباهت خاصی با آرت ورک دارند را مشاهده بفرمایید:

assassins creed IV black flag screen 5 اولین تصاویر بازی Assassins Creed IV: Black Flag منتشر شد

بقیه در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 498
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
Hero Games
19:54
جمعه 13 ارديبهشت 1392

 

توجه : در صورت وجود هرگونه چیز بد در این سریال بنده هیچ گونه مسئولیتی چه در این دنیا و چه در اون دنیا قبول نمیکنم پس در صورت وجود گناه و...: پای خودتان است...!!!

قسمت اول :در این قسمت فردی را می بینیم که ابتدا Hidden Blaed می سازد و سپس انتقام خوانواده ی کشته شده اش را می گیرد و ...

زمان : 4:56

حجم : 19 مگابایت

لینک دانلود قسمت اول :


قسمت دوم :در این قسمت شخصیت اول داستان به گروه اساسین ها می پیوندد و سلاح مخصوص اساسین ها را به دست می آورد و ...

زمان : 7:32

حجم : 14 مگابایت

لینک دانلود قسمت دوم :

 

قسمت سوم :در این قسمت خواهیم دید که شخصیت اول داستان به همراه سه اساسین دیگر به یکی از پایگپاه ها ی دشمن حمله می کند و سپس ...

زمان : 19:58

حجم : 58 مگابایت

لینک دانلود قسمت سوم :

 



تعداد بازدید از این مطلب: 1250
بازدید : 1250
Hero Games
19:53
جمعه 13 ارديبهشت 1392

 

  تصاوير جديد منتشر شده از بازي Disney Infinity :

http://www.17bits.cl/wp-content/uploads/2012/12/Diseney-Infinity-201212-01-600x337.jpg

http://www.journaldugamer.com/files/2013/01/disney-infinity-playstation-3-ps3-1358282989-016-600x337.jpg

http://doope.jp/media/13q1/img6885_09.jpg

http://www.wiiuactu.fr/wp-content/uploads/2013/01/MU_announce_2_final.jpg

http://imagenes.es.sftcdn.net/blog/es/2013/01/DisneyInfinity1-600x337.jpg

http://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/5/5/2/1/0/4/1.jpg.jpg/EG11/resize/600x-1/quality/91

http://doope.jp/media/13q1/img6885_10.jpg

http://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/5/5/2/1/0/4/2.jpg.jpg/EG11/resize/600x-1/quality/91

http://disneyvault.net/wp-content/uploads/2013/01/infinity-130115-1.jpg

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2022
موضوعات مرتبط: نقد بازی , عکس بازی ها , ,
بازدید : 2022
Hero Games
19:51
جمعه 13 ارديبهشت 1392

 

 

http://p.twpl.jp/show/large/D6Qfr

 

احتمالاً به این موضوع فکر کرده اید که انسانی بی اخلاق و یا بی متمدن نیستید. هیچ کسی را نکشته اید و در زمان رانندگی کسی را زیر نگرفته اید و یا کارهای ژانگولر نکرده اید! با حیوانات هم کاری ندارید و دستتان به تفنگ هم نخورده است. اصلاً شاید گیاه خوار باشید و با خون و کشت و کشتار میانه خوبی هم نداشته باشید. این نوع خصوصیات در مورد اکثر ما صدق می کنند. در واقع، ما با کنترلرهای پلاستیکی ای که به دست می گیریم، در دنیای دیگری سیر می کنیم. زمانی که وارد یک بازی کامپیوتری می شویم، همه چیز رنگ دیگری به خود می گیرد و نیاز به خشونت را در خودمان احساس می کنیم.

به راحتی می توان افراد زیادی را پیدا کرد که اگر بازی ای بدون خشونت را پیش روی آن ها قرار دهید، حاضر به تجربه آن نخواهند بود. چرا ما در خودمان نیاز به خشونت و خشم را احساس می کنیم؟ زندگی در این سیاره خاکی ما را متوجه اتفاقات زیادی کرده که در طول زمان برای میلیون ها انسان رخ داده اند. شاید نتوان تمام این اتفاقات را تجربه کرد، اما ما در بازی هایی مانند Gears of War ،Modern Warfare ،Ninja Gaiden و God of War دست به کارهای مختلفی می زنیم و خشونت تازه ای را برای خودمان خلق می کنیم. در حالت عادی ما انسان هایی آرام هستیم و آزارمان به مورچه هم نمی رسد، اما در بازی های کامپیوتری به انسان هایی دیوانه، بی احساس و خشن تبدیل می شویم. واقعاً جواب این سوال چیست؟

من نمی توانم جواب دقیقی در اینباره بدهم، اما بد نیست به نکته های خاصی اشاره کنم. آخر هفته ها با دوستانمان دور هم جمع می شویم و بازی می کنیم، اما بیشتر به سراغ بازی هایی می رویم که هیجان و خشونت زیادی دارند. اینجاست که خودمان را به دنیای بازی می سپاریم و تبدیل به فرد دیگری می شویم. نکته جالب اینجاست که با آگاهی کامل هم به سراغ این بازی ها می رویم. همه ما به نوعی نیاز به خشونت را با انجام این بازی ها برطرف می کنیم. در سری Dynasty Warriors ما افراد زیادی را از بین می بریم و مانند پشه آن ها را از پا درمی آوریم.

شاید بسیاری از مبارزه هایی که ما در این بازی ها تجربه می کنیم، غیر واقعی باشند، اما همین غیر واقعی بودن آن ها برای ما هیجان انگیز است. این نوع بازی ها نقش هیجان و سرگرمی ای را دارند که نمی توان و نباید آن ها را در دنیای واقعی تجربه کرد. دنیای دیجیتالی هر بدی ای که داشته باشد، از این نظر می تواند بسیاری از بازیکنان را کنترل کند و نیاز به خشم آن ها را از بین ببرد. شما وقتی این حس را برطرف می کنید و به دنیای واقعی برمی گردید، احساس خوبی دارید و باز هم همان فرد سابق خواهید شد. البته خشونت بازی های کامپیوتری در خیلی موارد بی منطق است و شاید این موضوع روی برخی از افراد تأثیر منفی بگذارد، اما تجربه آن برای بسیاری از بازیکنان کافی خواهد بود.

بازی های کامپیوتری بیش از 20 سال است که طرفدار دارند و اکنون به یکی از سرگرمی های مهم دنیا تبدیل شده اند. به طور طبیعی نیز انسان ها به سرگرمی نیاز دارند و بازی های کامپیوتری از آن سرگرمی هایی هستند که می توانند شما را به هر جا که بخواهید، ببرند. تا کنون تحقیقات و مطالعات مختلفی درباره دنیای واقعی و دیجیتالی صورت گرفته و رابطه این دو را به نمایش درمی آورد. این دو دنیا را نباید از هم جدا دانست، بلکه کاملاً با هم در ارتباط هستند و به همین دلیل احساسات انسان ها نیز در این دو دنیا انتقال پیدا می کند. به همین دلیل است که خشونت می تواند در دنیای بازی های کامپیوتری از بین برود و یا آن حس را در انسان به وجود بیاورد.

البته بسیاری از این تحقیقات هنوز نمی توانند این موضوع را به طور کلی تأیید کنند، چرا که این دنیای دیجیتال روی هر انسان تأثیر خاص و متفاوتی می گذارد. اما حذف خشونت در این دنیا چیزی نیست که عملی باشد. خشونت تا زمانی که در دنیا قرار دارد، نیاز به آن نیز وجود دارد و به همین دلیل بازی های کامپیوتری نیز با خشونت ساخته می شوند. هم اکنون بیش از تعداد انسان ها می توان روی کره زمین سلاح پیدا کرد. چنین موضوعی را نمی توان به راحتی نادیده گرفت و این دلیلی است که می توان وجود خشونت در دنیا واقعی و دیجیتالی را توجیه کرد. صحبت های فلسفی زیادی می توان درباره خشونت کرد، اما تقریباً هر کسی که در دنیای بازی های کامپیوتری قرار دارد، نسبت به خشونت آن ها احساس بدی ندارد و با آن ها راحت است.

خیلی از ما موافق خشونت در دنیا نیستیم و دوست نداریم خون ریزی را در دنیای واقعی مشاهده کنیم، اما به راحتی حضور خشونت در دنیای دیجیتالی را قبول می کنیم. چرا از چنین حسی در دنیای بازی ها لذت می بریم، در حالیکه دوست نداریم آن را در واقعیت تجربه کنیم؟ چه چیزی در خشونت وجود دارد که دوست داریم آن را به این شکل تجربه کنیم؟ چرا هیچ وقت چنین بازی هایی با شکست روبرو نمی شوند؟ چرا لارا کرافت (Lara Croft) افراد مختلف را برای رسیدن به اهدافش، می کشد؟ چرا بازیکنان اعتراض نمی کنند که خشونت در بازی ها زیاد است؟ چرا همیشه این خشونت از دید کسانی که از خارج از این دنیا به آن نگاه می کنند، وحشتناک به نظر می رسد؟

چرا بازی هایی مانند Dishonored و Assassin’s Creed محبوبیت زیادی دارند؟ در این دو بازی برای رسیدن به اهداف مختلف دست به قتل و آدم کشی می زنیم، در حالیکه خصلت اصلی ما بدین شکل نیست. هر کدام از ما جواب های مختلفی را برای این سوالات داریم که بیشتر نظر شخصی هر فرد هستند. شاید جالب باشد که برای اولین بار با چنین مطلبی نظر شما را هم درباره این موضوع جویا شویم. چرا ما تمام سری بازی های Call of Duty را بازی می کنیم، اما حس آدم کشی به ما دست نمی دهد؟ در این مطلب ما سوالات زیادی را مطرح کردیم، که دوست داریم جواب آن ها را از زبان شما بشنویم.

تعداد بازدید از این مطلب: 366
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
بازدید : 366
Hero Games
19:50
جمعه 13 ارديبهشت 1392

قهرمانان یونان

زمانی که برای اولین بار صحبت از بخش چندنفره در God of War: Ascension شد، شاید خیلی ها با خود گفتند که این قسمت اصلاً به این سری از بازی ها ارتباطی ندارد. این بازی برای اکثر طرفدارانش به معنای خشونت زیاد و اجرای ضربه های ترکیبی مختلف است. حال بخش چندنفره می تواند به هر دوی این قسمت ها ضربه بزند. در نگاه اول، این بخش به سرعت می تواند تجربه شما از God of War را خراب کند، اما زمانی که کمی آن را بازی کردید، متوجه می شوید که خیلی جالب و سرگرم کننده از کار درآمده است. به تازگی این امکان فراهم شده بود تا بازیکنان بتوانند این قسمت را تجربه کنند.

بخش چندنفره جدا از فرمول اصلی God of War طراحی شده و استودیوی Santa Monica کار بسیار خوبی را در آن انجام داده است. تعادل بازی در این قسمت به خوبی حفظ شده و سازندگان توانسته اند بخش های ابتدایی سیستم مبارزه را پیاده سازی کنند و به همین دلیل گیم پلی آن درگیر کننده است. وقتی وارد این قسمت می شوید، خود را در نقش یک قهرمان نیمه برهنه خواهید دید که روبروی معبدی ایستاده است. در ابتدا شما باید از بین 6 گزینه ای که پیش روی شما قرار می گیرد، یکی را انتخاب کنید. البته در دموی قابل بازی، تنها دو گزینه به نام های Zeus و Ares وجود داشتند. با انتخاب یکی از آن ها، شخصیت شما در طول بازی از قابلیت های مختلفی برخوردار می شود که برخی از آن ها به سلاح و مهارت های او بستگی دارند.

به طور مثال، Ares به شخصیت بازی یک شمشیر و Zeus یک چکش بزرگ خواهد داد. در این دمو، شخصیت بازی قابلیت های Ares را انتخاب کرد و پس از پشت سر گذاشتن بخش آموزشی، با هوش مصنوعی مبارزه کرد. بخش های ابتدایی بازی همانند آن چیزی هستند که از یک بازی God of War انتظار دارید، اما چند تغییر مهم در این قسمت صورت گرفته اند. یکی از مهمترین تغییرات، این است که دیگر از دکمه L2 در این قسمت استفاده نمی کنید. این کار باعث می شود تا سریعاً بتوانید در مقابل ضربه های ترکیبی قهرمان های دیگر از خود واکنش نشان دهید و بتوانید به میزان سلامتی خود اضافه کنید.

از دیگر قابلیت های جدید بازی می توان به حمله های بسیار قوی ای اشاره کرد. Parries و Super Attackها می توانند به شما کمک زیادی کنند. Parries را می توانید با زدن دکمه X اجرا کنید و در مقابل ضربه دشمنان، دفاع کنید. اگر بتوانید این دکمه را بیش از دو ثانیه نگه دارید، می توانید حملات دشمن را به ضربه های ترکیبی تبدیل کنید که خودتان آن ها را اجرا می کنید. در این حالت می توانید ضربه های قوی ای را به دشمنان بزنید. برای اجرای Super Attackها می توانید دکمه L1 را نگه دارید و دایره و مربع را فشار دهید. در این حالت می توانید حالت دفاعی حریف را از بین برده و سپس به او ضربه های مهلکی وارد کنید. روند اصلی مبارزه ها در این قسمت به صورت 4 برابر 4 و Deathmatch خواهد بود.

از نقشه های این قسمت فعلاً Desert of Lost Souls را می شناسیم که همانی است که از زمان معرفی این بازی آن را مشاهده کرده ایم. بازیکنان با از بین بردن حریف های تیم مقابل، باز کردن صندوق ها، کنترل قسمت های مختلف نقشه و از بین بردن Polyphemus یا Cyclops امتیاز بدست می آورند. نقشه بازی بسیار بزرگ طراحی شده و راه های جالبی برای رفتن به قسمت های مختلف آن وجود دارند. هر چقدر که در مبارزه های بیشتری شرکت کنید، سرعت بازی بیشتر می شود. یکی دیگر از حالت های بازی Free for All است که در نقشه ای کوچک تر دنبال می شود وگیم پلی بازی نیز همانند آن چیزی است که در God of War III مشاهده کرده بودیم. در این حالت شما در مکانی بازی می کنید که متعلق به هرکول (Hercules) است.

او از بالای این مکان مبارزه ها را تماشا می کند. موضوع جالب اینجاست که این قسمت هیجان انگیزتر از قسمت های دیگر بازی است، چرا که می توان کارهای مختلفی انجام داد و حریفان را به شکل های مختلفی از بین برد. در قسمت Free for All می توانید ضربه های ترکیبی ای که دوست دارید را اجرا کنید و سایر بازیکنان را از بین ببرید. می توانید فنون چندضرب مختلفی را اجرا کنید و آن ها را از از لبه ها به پایین پرتاب کنید. همچنین می توان حریفان را با همکاری افراد مختلف از بین برد. البته بعد از آن باید به این موضوع توجه کنید که خودتان به حریف بعدی تبدیل نشوید. این بازی دارای گیم پلی متفاوتی است که ممکن است روی قسمت داستانی بازی تأثیرگذار باشد. اگر شما گیم پلی کلاسیک سری God of War را دوست دارید، شاید این قسمت مورد توجه شما قرار نگیرد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 351
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
بازدید : 351
Hero Games
19:11
جمعه 13 ارديبهشت 1392
نام ایکس باکس چینی ها: ebox
 
بر طبق گزارشی که از روزنامه ی China Daily به دستمان رسیده است، سازنده ی کامپیوتر های خانگی شرکت Lenovo ، کنسول خانگی ساخت خود را در ماه نوامبر عرضه میکند. این کنسول که نامش Ebox می باشد، بدون نیاز به کنترلر بوده و از کنترلر حرکتی شبیه به محصول جدید ماکرو سافت یعنی کینکت، بهره میبرد. رئیس شرکت Beijing eedoo که زیر مجموعه ی Lenovo می باشد و وظیفه ی ساخت آن را بر عهده دارد در رابطه با این کنسول به این روزنامه گفته است : 

" بعد از ماکروسافت ما دومین کمپانی جهان هستیم که یک کنسول بازی بدون نیاز کنترلر را عرضه میکنیم. " محصول ما برای سرگرمی خانواده ها ساخته شده است، شاید Ebox گرافیک عالی در و یا خشونت شدیدی در بازی هایش نداشته باشد، اما ما می توانیم اعضای خانواده را از بی تحرکی براهانیم و به آنها کمی فعالیت دهیم ."
انتظار میرود این کنسول قیمتی بالاتر از Wii و البته پایین تر از Xbox 360 داشته باشد. 
تقریبا 30 بازی رایگان بهمراه این کنسول بسته بندی میشود و 16 سازنده بازی های ویدیوی بدون نام قرار داد برای ساخت بازی برای Ebox امضا کرده اند.

در ضمن همانطور که می دانید فروش Xbox 360 در کشور چین ممنوع میباشد و ماکروسافت هم صحبت هایی با دولتی های این کشور برای اینکه این کنسول بتواند در این کشور فروخته شود نیز داشته است. همچنین عرضه Ebox در خارج از چین هنوز نامشخص است.
 
چند تصویر از آن
China Is Set To Launch Gaming Console -- Will Set You Back $600Imagechinese console The Console China Never HadCT510 china console The Console China Never HadEedo chinas console The Console China Never Had6538562263 a1f82ca681 The Console China Never Had
تعداد بازدید از این مطلب: 813
موضوعات مرتبط: نقد کنسول ها , ,
بازدید : 813
Hero Games
19:7
جمعه 13 ارديبهشت 1392

بازي Tekken يك سري بازي به سبك مبارزه اي هست كه شامل مبارزان مرد , زن و پاندا مي شود كه به مبارزه با يكديگر مي پردازند و رو در روي يكديگر قرار ميگيرند. اين شيوه اي است كه هميشه در اين مجموعه حفظ شده و بايد ادامه يابد. ششمين نسخه از سري بازيهاي Tekken با مبارزاني قوي تر و بزرگتر به ميدان خواهد آمد. در حدود 40 مبارز ! كه شامل كانگورو و چندين ربات است. با وجود اين تغييرات همچنان هسته اصلي بازي مانند سبك سري هاي پيشين باقي مي ماند. همان گونه كه در سري هاي پيشين combo هاي 10 تايي بر روي حريف خود اجرا ميكرديد يا با تردستي بر حريف خود پيروز ميشديد يا چنان ضرباتي به حريف وارد ميكرديد كه نتواند حركتي انجام دهد ! اگر منصفانه بنگريم تمامي اين خصوصيات براي موفقيت يك بازي در اين سبك كافي است. طبيعتا اگر Tekken به يك بازي به سبك real-time strategy تبديل شود, مطمئنا تمامي ما كمي شكه خواهيم شد اما هيچ سوالي وجود نخواهد داشت اگر هسته اصلي بازي تغيير نيابد و اينجاست كه گيم پلي Tekken 6 كمي آشنا تر به نظر خواهد رسيد.

ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 599
برچسب‌ها: تیکن , تیکن6 , 6 , teken , tekken , teken6 , tekken6 ,
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
Hero Games
19:2
جمعه 13 ارديبهشت 1392

اگه نیای وبلاگمو ببینی با این تفنگ میکشمت


._|\____________________,,_
../ `--||||||||----------------------]
./_==____________________|
...),---.(_(__) /
..// (\) ),----".'
.//___//
/`----' /
____ /

بخونید چون به در دتون میخوره


1- برای گرفتن تاکسی، اگر تاکسی در حال عبور است با زدن دکمه E برای آن سوتبزنید تا در کناری بایستد. سپس با نگه داشتن دکمه F (دقت کنید که دکمه راباید نگه دارید)، به عنوان مسافر سوار تاکسی می‌شوید. سپس مقصد خود را بادکمه‌های بالا و پایین انتخاب کرده و Enter بزنید. برای اینکه فورأ به مقصدبرسید، دکمه Enter را یک‌بار دیگر بزنید (البته پول بیشتری از شمامی‌گیرد).

2- برای نشانه‌گیری دقیق‌تر و زوم به جلو (البته برای سلاح‌هایی که این ویژگیرا دارد مثل MPG یا AK)، هنگامی که با کلیک راست نشانه گرفته‌اید، غلطکماوس را به جلو حرکت دهید تا نشانه‌گیری بهتری داشته باشید.

3- با زدن دکمه Q می‌توانید پشت دیوار و هر شی دیگری پناه بگیرید. سپس با نگهداشتن کلیک راست ماوس می‌توانید شلیک بهتری داشته باشید. اما اگر مستقیمأ وبدون نگه داشتن کلیک راست اقدام به شلیک کنید، نیکو بدون در آمدن از پشتسنگر و با شلیک‌هایی بی دقت تر اما امن تر، دشمن را مورد هدف قرار میدهد

به ادامه مطلب برید

تعداد بازدید از این مطلب: 641
برچسب‌ها: gta iv , help ,
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
Hero Games
14:54
جمعه 13 ارديبهشت 1392
ارسال شده توسط گیم ایمگ
تنها پس از یک روز از گذشت انتشار تریلر های بازی GTA V که در مورد کاراکتر های اصلی بازی بودند سایت های تحلیلی(و البته تحریریه گیم ایمگ)دست به کار شدند تا به آنالیز این بازی بی همتا در سبک open world بپردازند.
فقط قبل از شروع باید بگویم کمی پیش تر شرکت راک استار تایید کرد که تمام صحنات و موشن کپچر هایی که در تریلر ها از این بازی می بینید به صورت real(واقعی و رندر خروجی)هستند و شما بدون کم و کاستی همه ی جزییات را در نسخه نهایی بازی خواهید دید.
خبر بد اینست که در تریلر ها شاهد بازی کردن پسر مایکل با wii u بودیم؛آیا راک استار wii u را بر pc ترجیح داداه است؟!کاش این 4 ماه و نیم هم به تندی بگذرد تا همه چیز مشخص شود و دل طرفداران بازی آرام بگیرد!


قابلیت عکاسی:

 

 

ادامه مطلب رو فراموش نکنید نظر فراموش نشه

تعداد بازدید از این مطلب: 1400
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,

تعداد صفحات : 10


نظرتان درباره وب ما چه بود

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود